    From: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak połączyć rurę wodną
    Date: Tue, 27 Mar 2012 15:52:12 +0200

    news:4f71889e$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przed domem mam studzienkę w której na głębokości ok 1,5m jest licznik
    > wody. Licznik ten muszę teraz przenieść do wnętrza domu.
    > Chodzi o to, że muszę wykopać tę studzienkę i po usunięciu licznika jakoś
    > tę rurę z wodą (taką:
    > http://budowa.alius.waw.pl/wp-content/2007-04-02_Wyl
    ewka_w_weekend/03rury_wodne_sr.jpg) w
    > tym miejscu połączyć, po czym zakopać i zapomnieć (zapomnieć?).
    > No i teraz pojawia się pytanie - jak ją połączyć?
    > Rozmawiam z różnymi wykonawcami - jedni twierdzą, że daje się jakieś
    > złącze elektrooporowe inni, że nie trzeba tak, że wystarczy jakoś na
    > złączki... nie wiem nie znam się a wykonawcom nie ufam niestety bo pewnie
    > chcą iść na łątwiznę albo nie mają sprzętu do pewnego typu połączeń, nie
    > wiem.
    >
    > Poradźcie proszę jak to to połączyć, żeby to nigdy mi nie rozlazło się tam
    > w ziemii - będę szukał ekipy która mi to zrobi w odpowiedni sposób.

> [...]

    Ja mam takie coś skręcane, sprawia (może) wrażenie pewnego, ale
    na wszelki wypadek tą rurę wyprowdzoną nad wylewkę w kotłowni wpakowałem w
    inną rurę
    jako otylinę. Gdyby coś na dole strzeliło (odpukać) to woda wyciśnie się
    górą.
    Moze nie cała ale na pewno to zauważę.
    Jaklby co lepeij niech mi się przeciek pokaże w kotłowni niz ma podmyć
    fundamenty.

    Rafał