    From: shaman <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak przedłużyć kabel przyłącza?
    Date: Thu, 17 Nov 2011 01:45:55 -0800 (PST)

    On 17 Lis, 08:16, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Są specjalne zaciskane (zgrzewane) złącza wraz z odpowiednimi mufami.
    > Najlepiej skontaktuj się z jakimś elektrykiem bo o ile złącza nie są
    > drogie to wymagają specjalnych narzędzi, których Tobie nie będzie
    > opłacało się kupić na jeden raz.

    Temat tych wszystkich prasek za kilkaset PLNów jest dla mnie dziwny.
    Rozumiem, że porządne narzędzie z porządnych materiałów musi
    kosztować. Dziwi mnie natomiast, że skośnoocy nie sprzedają tańszych
    odpowiedników, które wytrzymały by zrobienie jednej instalacji. Tanich
    bylejakich kluczy, śrubełtaków, kleszczy, przyrządów mierniczych i
    elektronarzędzi jest od zatrzęsienia a zaciskarek i prasek ni ma w
    ogóle. Dlatego pewnie zrobię tak jak radzi Marek i Budyń, bo nie będę
    wzywał elektryka tylko do zaciśnięcia 4 tulejek.

    PZDR
    Shaman