    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak rozladowac TIRa
    Date: Tue, 23 Feb 2010 16:26:11 +0100

    kris pisze:

    > A najlepeij dogadaj się z jednym lokalnym sprzedawcą i w zamian za to że
    > będziesz brał towar głownie od niego on ma Tobie zapewnic najnizsze na
    > lokalnym rynku ceny.

    U mnie w standardzie jest dostawa z rozładunkiem.

    Po prostu koleś na składzie dysponuje samochodami z HDS i przywozi co
    tam zamówię. Inna sprawa, to to, że kiedy szukałem niższych cen przez
    net, to owszem... znalazłem, ale koszty dowozu te kilkaset km zjadłyby
    cały zysk związany z niższą ceną, a jeszcze dodatkowo to, o czym mówi
    wątkotwórca - rozładunek i... do mnie jest dość ostry zakręt i żadna
    'dłużyca' nie wjedzie, dlatego TIR odpada :-).

    Wyleczyłem się z takich kombinacji już po wstępnych kalkulacjach. Po
    prostu o ile cena lokalnego dostawcy nie odbiega znacząco od realiów, to
    nie ma co wydziwiać, bo... jak mówi stare porzekadło: 'Chytry dwa razy
    traci' :-P