  • 1. Data: 2010-02-23 09:46:14
    Temat: jak rozladowac TIRa
    Od: Marras <m...@g...pl>

    witajcie

    Wlasnie planuje dostawe bloczkow na budowe. Bedzie tego okolo 20 palet,
    ktore przyjada TIRem - bez HDSu. Tir niestety nie dojedzie bezposrednio
    na budowe (wasko, grzasko i nie ma jak zawrocic).

    Zastanawiam sie jak zabrac sie do tematu rozladunku.
    Mysle o koparce, albo o wynajeciu ciezarowki z HDSem, ktora niejako
    zaladuje palety je na siebie i dowiezie na budowe.

    Macie moze jakies madrzejsze pomysly?

    pozdrawiam
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2010-02-23 09:57:18
    Temat: Re: jak rozladowac TIRa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mysle o koparce, albo o wynajeciu ciezarowki z HDSem, ktora niejako
    > zaladuje palety je na siebie i dowiezie na budowe.

    1.Poszukaj takiego dostawcę który ma samochód z HDS
    2. Jak nie pkt1 to wynajmij ciezarówke z HDS która przeładuje palety. U nas
    za zdjęcie jednej palety HDS biora max 10zł.
    Jak będzie je Tobie zdejmował na placu budowy to niech rozstai w miare
    mozliwości dookoła/ w środku fundamentów. Murarze beda mieli taniej

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-23 10:43:33
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 23 Lut, 10:46, Marras <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Mysle o koparce, albo o wynajeciu ciezarowki z HDSem, ktora niejako
    > zaladuje palety je na siebie i dowiezie na budowe.

    Zależy jaki teren, jeżel ciężarówka z HDSem da radę to ok a jeżeli nie
    to koparko ładowarke z widłami do palet.
    Ja raz wziąłem taką to kładła dwie palety na sobie i poźniej obie
    kładła na samochód (bloczki fundamentowe).
    Oczywiście to nie Białorus tylko JCB z duzymi przednimi kołami (ale
    mniejszymi niz tylne) i skręcana w połowie a nie same koła.

    Pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2010-02-23 11:39:48
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    kris pisze:

    > 1.Poszukaj takiego dostawcę który ma samochód z HDS
    > 2. Jak nie pkt1 to wynajmij ciezarówke z HDS która przeładuje palety. U
    > nas za zdjęcie jednej palety HDS biora max 10zł.

    Cholera, tylko współczuc. Szukalbym auta z napedem na wiecej osi
    i bral nawet na 2 razy. Wystarczy otworzyc gazete z ogloszeniami.

    Palety maja byc dostaczone na plac i dobrze jakby byl
    przy tym murarz, to zazyczy sobie odpowiedniego ulozenia.

    --
    A S

  • 5. Data: 2010-02-23 13:22:06
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Co przemawia za tym by kupic to akurat u tego dostawcy tj nie mogacego
    przywiezc tego
    normalnym transportem HDS (nawet na dwa razy). Jest az taka gigantyczna
    roznica w cenie ktora pokryje ci dodatkowe komplikacje ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 6. Data: 2010-02-23 14:17:30
    Od: Marras <m...@g...pl>

> [...]
    > normalnym transportem HDS (nawet na dwa razy). Jest az taka gigantyczna
    > roznica w cenie ktora pokryje ci dodatkowe komplikacje ?

    Wlasnie tak dzialaja lokalni dostawcy. Zamawia TIRa z fabryki,
    przeladowuja na HDSa i przywoza na plac. Czesto za przywozke dodatkowo
    wolaja 200 zl.
    Chce/chcialem uniknac placenia wlasciwie za nic.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2010-02-23 14:31:29
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Wlasnie tak dzialaja lokalni dostawcy. Zamawia TIRa z fabryki,
    > przeladowuja na HDSa i przywoza na plac. Czesto za przywozke dodatkowo
    > wolaja 200 zl.
    > Chce/chcialem uniknac placenia wlasciwie za nic.
    U mnie nigdy nie pojawiła sie na żadnej fakturze "koszt transportu"
    Dowiadywałem sie o cenę i towar za ta cene miałbyc dostarczony na
    budowe(jeslii palety to rozładowany dodatkowo)
    I zawsze tak bylo.
    A najlepeij dogadaj się z jednym lokalnym sprzedawcą i w zamian za to że
    będziesz brał towar głownie od niego on ma Tobie zapewnic najnizsze na
    lokalnym rynku ceny.
    Ja w ten sposób z jednym skałdem sie dogadałem i obsługiwał prawie cała moją
    budowe.Przy dobiorze towaru WZ a faktura raz w miesiącu

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-02-23 15:26:11
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kris pisze:

    > A najlepeij dogadaj się z jednym lokalnym sprzedawcą i w zamian za to że
    > będziesz brał towar głownie od niego on ma Tobie zapewnic najnizsze na
    > lokalnym rynku ceny.

    U mnie w standardzie jest dostawa z rozładunkiem.

    Po prostu koleś na składzie dysponuje samochodami z HDS i przywozi co
    tam zamówię. Inna sprawa, to to, że kiedy szukałem niższych cen przez
    net, to owszem... znalazłem, ale koszty dowozu te kilkaset km zjadłyby
    cały zysk związany z niższą ceną, a jeszcze dodatkowo to, o czym mówi
    wątkotwórca - rozładunek i... do mnie jest dość ostry zakręt i żadna
    'dłużyca' nie wjedzie, dlatego TIR odpada :-).

    Wyleczyłem się z takich kombinacji już po wstępnych kalkulacjach. Po
    prostu o ile cena lokalnego dostawcy nie odbiega znacząco od realiów, to
    nie ma co wydziwiać, bo... jak mówi stare porzekadło: 'Chytry dwa razy
    traci' :-P

  • 9. Data: 2010-03-03 18:45:14
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    > Mysle o koparce, albo o wynajeciu ciezarowki z HDSem, ktora niejako
    > zaladuje palety je na siebie i dowiezie na budowe.

    Zamow wywrotke z napedem na 2 osie i wykipruj te bloczki na ziemie.
    Bedziesz mial przy okazji test na ich wytrzymalosc.
    Ja tak zrobilem. Nic nie popekalo.