  • Data: 2013-07-12 23:11:09
    Temat: Re: jak rozmnozyc bez
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <kompib$q9l$2@speranza.aioe.org> Marek napisal(a):

    > Dziekuje bardzo za cenne rady i sposoby.
    > pozdrawiam

    Wiem,że porady otrzymałeś, ale z Twego *drugiego* postu,
    w odpowiedzi sobie samemu, to tak wprost nie wynika......

    ;) Pozdrawiam - ogrodowo.

    A ja przechodząc dzis kole płotu komunalnego(cmentarz),
    przy którm rośnie bez ( koloru kwiatów nie pamietam)
    odnalazłem kilkanascie juz podhodowanych siewek ;)
    po zewnetrznej stronie, wiec protestów zapewne nie bedzie.
    Trza je chyba "zagospodarować" ;)

    --
    Pozdr. Z_Dr