  • Data: 2013-06-28 21:15:19
    Temat: Re: jak sensownie polaczyc drewno z metalowym slupkiem?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-25 20:32, Adam pisze:

    > Z zewnatrz z trzech stron slupki beda obite dechami - mam juz przygotowane - z
    dwoch stron grubosc 2cm, z boku 2,5cm. Jak te dechy najsensowniej przymocowac do
    slupka? One nie beda przenosily zadnych obciazen. Najchetniej to bym to przykleil ale
    chyba jednak wolalbym cos demontowalnego. Wkrety na wierzchu w zasadzie mi nie
    przeszkadzaja ale jak pomysle o wierceniu otworow w tej stali to mnie troche
    odrzuca;) Ale to pewnie bedzie nieuniknione.

    Najsensowniej to użyć wkrętów do drewna z wiertłem na końcówce. Przy 2
    mm ściance słupka będą wchodzić jak w masło.

    To nie są dechy tylko listewki :)

    Pozdrawiam,
    MW