  • Data: 2013-06-28 22:36:42
    Temat: Re: jak sensownie polaczyc drewno z metalowym slupkiem?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-28 22:26, Adam pisze:

    > Sa takie? Do drewna z wiertelkiem na koncu?? 2mm stali to jednak jakas grubosc
    jest, mam nadzieje ze beda wchodzily jak w maselko ale obawiam sie ze tak latwo nie
    bedzie ;) Wiercenie w slupkach ze scianka grubosci 1,5mm nie bylo z pewnoscia "jak w
    maslo"!

    Są, są. Oczywiście, że nie będzie to jak wiercenie w drewnie, ale bardzo
    ładnie wejdą w słupek metalowy.

    > Dechy dechy, powyzej 3cm to juz kantowki nazywaja w tartaku ;-)

    Ta... :)

    Pozdry,
    MW