  • Data: 2014-07-12 21:02:20
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawe co powiesz na moje koty, mam ich 7 i maja absolutna wolnosc.
    Nawiasem mowiac wszystkie sa wysterylizowane.
    Na mojej dzialce przez 15 lat nie widzialem zadnego kreta ale rano kolo
    mojego lozka co kilka dni znajduje przyniesionego mi w podarku pieknego ale
    martwego kreta a w niektore dni zbieram z dzialki po pare martwych ale nie
    moich kretow.
    Skad je przynosza nie wiem, moze akurat z lotniska bo u mnie nie ma ani
    jednego kopca.

    --
    Tomasz