  • Data: 2009-01-29 10:40:36
    Temat: Re: jak wykończyć domek letniskowymy
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0f50c34c-62c1-470b-8624-058ce109070b@r15g2000pr
    d.googlegroups.com...
    Witam jestem tu nowa.Mam problem nie tylko jeden ale kilka .Mamy
    działkę letniskową i chcemy pobudować niewielki domek tzn.jest
    zrobiona konstrukcja drewniana obita OSB ,tj.5 płyt OSB na 4 płyty
    OSB ,mam pytanie jak wykończyć w środku czy ocieplić wełną czy
    styropianem 5 cm od zewnątrz 10 cm styropianu .Planujemy od środka 5
    cm wełny i to obić karton gipsem czy to wystarczy ?Jak zrobić
    wykończenie podłogi konstrukcja stoi na płycie betonowej czy na to dać
    papę izolacyjną i można położyć styropian 2 cm i dać 4 cm cementu?
    Jakie zrobić ogrzewanie czy elektryczne wystarczy a może budować
    komin?

    welna do srodka (miedzy slupkami) a styropian od zewnatrz OSB powinna byc
    ponawiercana http://www.hana.com.pl/domy/sdm.html
    a ile to zalezy jak i kiedy ma byc wykorzystywany...
    szlichte mozna dac ale min. 3 cm od konstrukcji (paski styropianu) i jesli 4
    cm to przezbroic siatka
    co do ogrzewania to tez zalezy jak czesto bedzie sie go wykorzystywac no i
    gdzie urok kominka?

    Andrzej
    www.hana.com.pl