  • Data: 2011-06-22 12:57:33
    Temat: Re: jak zazbroić płytę z betonu?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-06-2011 o 14:51:28 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Ja będę podobne wejście do domu robił w przyszłym tygodniu. Ale nie na
    > słupach tylko na zagęszczonym piachu pomieszanym z klińcem. Do tego 3-4
    > schodki. Wcześniej identycznie zrobiłem taras - 4 schodki i płyta 33m2.

    Możesz jeszcze dodać kilka słów? Jaki grunt masz pod tym piachem z
    klińcem? Jaka gruba jest warstwa tego zagęszczenia? Jakie dajesz
    zbrojenie? Czy doświadczenie zdobyte podczas wykonywania tarasu coś Co
    podpowiada teraz - przed zrobieniem wejścia, coś będziesz zmieniał, robił
    inaczej?

    --
    PZDR
    Shaman