  • Data: 2012-05-21 14:26:56
    Temat: Re: jak zrobić łóżko podwieszane
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > po prostu miałeś albo masz szczęście...
    >

    > a ja widziałem jak sie połamały i powyrywały podpory pod cały ciąg
    > kanalizacji w nowym budynku, pan projektant źle policzył obciążenie i poszło
    > wszystko w pizdu.

    A ja widziałem słonia w karafce. I co z tego. Nic. To że swoją fachowość
    udowadniasz traumatycznymi historyjkami też nic nie znaczy. Nikt normalny, po
    tym co stwierdziłeś o braniu kilka razy mocniejszych elementów niż wychodzą z
    obliczeń, nie będzie brał poważnie tego co piszesz.`Możesz jeszcze się
    ratować. Piszesz że mam szczęście. udowodnij obliczeniami że gwintowany pręt
    jest zbyt słaby żeby utrzymał bojler 80l. Dwa takie pręty użyłem, bo bojler ma
    dwu punktowe mocowanie do ściany. Liczysz, udowadniasz że nie mam racji tylko
    szczęście i ja wtedy zjadam myszkę.