  • Data: 2009-01-27 14:03:08
    Temat: Re: jak zrobić ocieplenie
    Od: kesser <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 27, 2:23 pm, a...@g...com wrote:

    > Ocieplasz (poza pewnymi wyjatkami) od zimniejszej strony - czyli styro
    > musialbys przykleic na sufit tej wneki. Jaka grubosc... Im grubiej,
    > tym mniejsze straty ;-) Podaj w skrocie jaka to powierzchnia (m2) i
    > jaka jest temperatura na tej klatce. Jezeli to mala lazienka, a
    > temperatury niskie, to gruby styro nie bedzie znowu taki drogi i
    > szybciej sie zwroci :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Powierzchnia do ocieplenia to max 2,5 m2 łazienka ma pow. 7m2.
    Temperatura na klatce trudno powiedzieć ale woda w wazonie na
    parapecie zamarzła jak były mrozy. Powiedzmy, że tak od -2 C w nocy
    przy mrozach - temperaturze ma zewnątrz -10 C.
    Rozumiem, że taka poduszka powietrzna może skutecznie obniżać
    temperaturę łazienki?