    Date: Mon, 08 Oct 2012 21:56:05 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak zrobić okno 2m w istniejącej ścianie

    > Nie pros ekipy tylko specjaliste budowlanego (z uporawnieniami), niech
    > zrobi ekspertyze(na pismie z pieczatkami), wcale nie musi byc drogo. A
    > ekipa ma tylko wykonac.
    tak jak pisałem mam taką opinię. jednak dzisiaj sam sprawdzałem jak to
    jest zbudowane. czyli tak jakby strop trzymał się na teownikach, tek
    olbrzymich, że ich dół, podstawa ma 50cm grubości, nie wiem jaka
    wysokość! Co z tego że mi się budynek nie przewali, (bo mam pieczątkę?)
    jak wystarczy że się pojawi 1m szczelinka u sąsiadów - więc remont
    dostaną za moje pieniądze. Co innego zrobić okno. niewiem, jakaś szyna,
    nadproże..... Może jakaś inna tańsza podpora? Nie ruszę tego sam, zlecę
    firmie, ale nie mam pewności że nie wybiorą najdroższej i naj mniej
    skompilowanej metody...

    ToMasz