  • Data: 2016-03-21 11:31:43
    Temat: Re: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Dlaczego mnie to nie dziwi? Jeśli ktoś nie odróżnia sadzenia od
    > przesadzania to widać, że najprostsze sprawy są dla niego niedostępne.
    > Pozdrawiam kwiatowo Ja...cki

    Brak zdziwienia i zrozumienia bierze się z fragmentarycznego podejścia do
    zagadnienia. Sadzenie jest końcowym etapem przesadzenia. Każde sadzenie
    wiąże się z jakimś przesadzeniem, choć pierwszy jego etap nie zawsze dla
    sadzącego jest możliwy do rozpoznania. Tak jest w przypadku kwiatów.
    Bo na przykład jaja można sadzić bez przesadzania. Podobnie farmazony.
    Ale tu z kolei łatwo jest przesadzić.

    Jarek

    --
    Stary człowiek pochylony, | stary człowiek, ciepła ziemia,
    sadzi kwiaty w ciepłą ziemię | rudy spaniel śpi pod drzewem...