  • Data: 2012-05-21 13:51:53
    Temat: Re: jaki kabel ziemny zastosowac ?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    news:jpd8te$mjg$1@inews.gazeta.pl...
    > w warunkach przyłączenia, jakie zapewne dostałeś od "elektrowni",
    > powinieneś mieć czarno na białym, jaki kabel, jakie przekroje, ile żył...

    Nie mam.

    > jeśli masz punkt uziemienia i rozdział P na PE i O przy skrzynce na
    > płocie, to stamtąd zapewne ciągniesz 5 żył...

    Tak, jeśli punkt rozdziału PEN będzie w skrzynce na płocie, to oczywiście 5
    żył potrzebne. Ja "swoje" uziemienie (fundamentowe) mam w budynku (wystająca
    bednarka w okolicach planowanej rozdzielni) i do tego właśnie uziemienia
    chciałbym podłączyć PE. Dlatego też punkt rozdziału PEN na PE i N moim
    zdaniem powinien być w okoliach rozdzielni. Nie wiem po co wtedy piąta żyła
    między skrzynką a rozdzielnią...

    Mam w warunkach napisane: "Układ pracy sieci zasilającej 0,4 kV: TN-C".