  • Data: 2013-05-29 12:45:08
    Temat: Re: jakie kołki użyć
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 maja 2013 11:36:55 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Poradźcie proszę jakich kołków użyć do montażu takiej podstawy słupa
    >
    > (montuję balustradę) do betonowego tarasu:
    >
    > http://www.domax.com.pl/products/ob_292_big.jpeg
    >

    > W katalogu Fisher-a mam kołki w 2 działach.
    >

    > General fixing:
    >
    > http://apps.fischer.de/poc/default.aspx?page=layer&s
    prache=EN&kat=$MART-HK-$MKAT-HK-$MPG-G1&ekat=$EKAT-H
    K-EN&path=$MART-HK-$MKAT-HK

    > High performance steel anchors:
    >
    > http://apps.fischer.de/poc/default.aspx?page=layer&s
    prache=EN&kat=$MART-HK-$MKAT-HK-$MPG-SCHWERSTAHL&eka
    t=$EKAT-HK-EN&path=$MART-HK-$MKAT-HK

    > Czy muszą to być kołki "high performance"?

    A po kiego ci takie cuda?
    Równie dobrze (może lepiej, a na pewno dużo taniej) zadziałają najtańsze kołki z
    najniższej półki w markecie. 10x60, wkręt z łbem sześciokątnym.
    Przy tej ilości kołków (4 na słupek) nie ma szans aby coś mogło puścić. Tu działa
    ilość.

    --
    ZZ@private