    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Date: Mon, 23 May 2011 01:13:55 -0700 (PDT)
    <iqr1g4$r62$1@inews.gazeta.pl> <iqr2qb$2kd$1@inews.gazeta.pl>
    <iqr3dl$4k6$1@inews.gazeta.pl> <iqr3vn$6ov$1@inews.gazeta.pl>
    <iqr80f$kt0$1@inews.gazeta.pl> <iqr9fo$ctv$1@news.onet.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>
    <iquhjt$m4h$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@x...googlegroups.com>
    <ir15rt$4lm$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@d...googlegroups.com>
    <4...@n...home.net.pl>
    <7...@p...googlegroups.com>
    <4...@n...home.net.pl>

    On 22 Maj, 22:20, quent <x...@x...com> wrote:

    > Pytanie jednak nie, która lepsza, bo to nawet nie ma co prównywać. To
    > jest po prostu idiotyczne porownywać wielozadaniowego suva do wozu
    > drabiniastego.

    Nie widziales tych rolet wewnetrznych - to nie sa popierdolki z
    marketu tylko porzadne rzemieslnicze wykonanie, z grubego aluminium i
    z prowadnicami, calosci wogole nie widac bo sa w dokladnie takiej
    samej okleinie jak okna :) I tez nie kosztuja 50 pln / sztuke tylko
    blizej 200-250 pln. Jak mi sie bakterie naladuja to cykne fotke i
    pokaze jak to wyglada - bo ta poprzednia na stronie kuprolety.pl
    wyglada conajmniej ohydnie (brazowa roletka na bialym oknie PCV
    blee :)

    Mi sie wlasnie rolety zewnetrzne kojarza z przemyslowka - tyle ze te
    przemyslowe np. ktorymi zaslania sie boksy w galeriach mozna uznac za
    antywlamaniowe (grube, mocne), a te montowane w domach to takie
    popierdolki ktore zlodziej lomem rozbraja w trzy sekundy!

    Z pozostalych funkcji bym nie korzystal. Ja swoje roletki zaciagam i
    mam dalej jasno, a nikt mnie nie podglada. Dla mnie to zaleta bo ja
    nie potrzebuje tworzyc ciemni - do kina mam pokoj 40m2 w piwnicy bez
    zadnego okna (ciemnia absolutna;) a i w dzien nie spie. A nawet jak mi
    sie chce to nie potrzebuje do tego ciemnosci - swietnie zasypiam nawet
    w tarasowym fotelu przy pelnym sloncu;) No i rosliny w domu by tego
    dlugo nie zniosly ;)

    To Ty pisales, ze nie lubisz firanek w oknach czy ktos inny ? Te
    rolety wew. wygladaja pieknie i z powodzeniem moga sluzyc zamiast
    firanek. Ja specjalnie wzialem tkanine "len" - jest jasna i
    przepuszcza swiatlo. Roleta zew. tego zadania nie spelni. Ona w
    zasadzie moze sluzyc wylacznie do stworzenia ciemni. Ale czlowiek (i
    jego domowe kwiatuszki) do zycia potrzebuje swiatla i promieni
    slonecznych inaczej wpada w depresje :)
    pozdr.

    --
    Adam