  • Data: 2012-03-07 08:30:22
    Temat: Re: jakie wiertlo koronowe do puszek elektrycznych
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jackkk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jj67cj$peh$1@inews.gazeta.pl...

    > Czesc ;-))
    >
    > To ja juz w koncu nie wiem co mam kupic. Z tego co przeczytalem, wynika,
    > ze najlepiej kupic 80mm aby zwykla puszke mozna byla osadzic w wiekszym
    > otworze i obrobic gipsem lub zaprawa tynkarska.
    oczywiście że tak, otwór 80 mm zapewni swobodny dostęp do obrobienia puszki,
    wprowadzenia przewodów bez konieczności dodatkowego podkuwania itd. W razie
    czego większe puszki też osadzisz. Nie ma sensu robić doktoratów z puszkami
    osadzanymi "na styk" w otworach montażowych, dodatkowym podkuwaniem bruzd i
    innymi cudami.
    Ponadto puszki zespolone do osprzętu modułowego mają więcej niż 60 mm
    wysokości, jako że są to puszki przeznaczone do montażu w GK. a łączenie
    puszek pojedynczych (z łącznikami) w zespoły modułowe to pomyłka i dodatkowe
    pieprzenie się. Zresztą wtedy też należy wykonać większe otwory, zwłaszcza
    gdy mamy połączenie w jednym zestawie łączników i gniazd