  • Data: 2012-03-07 08:09:16
    Temat: Re: jakie wiertlo koronowe do puszek elektrycznych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 marca 2012, 00:41:43 UTC+1 użytkownik jackkk napisał:
    > Czesc ;-))
    >
    > To ja juz w koncu nie wiem co mam kupic. Z tego co przeczytalem, wynika, ze
    > najlepiej kupic 80mm aby zwykla puszke mozna byla osadzic w wiekszym otworze
    > i obrobic gipsem lub zaprawa tynkarska. Ktos napisal, ze jak sie zrobi na
    > styk pod 60mm to ciezko pozniej osadzic wlasciwie taka puszke. Dzieki i
    > pozdr. J.

    Kup za 20-30zł w lokalnym markecie zestaw dwóch otwornic widiowych(60+80).
    Zrobisz tym wszystko co będzie konieczne. Ja takie kupiłem przeds budowa za 18zł i
    służa do dzisiaj.
    http://aukcjewp.wp.pl/otwornice-koronowe-z-widia-do-
    betonu-65-mm-i-80-mm-i2166747941.html
    Coś takiego tylko że spokojnie dostaniesz za 20-30zł- w Bricomarche chyba nawet
    widziałem w tej cenie