  • Data: 2011-02-01 23:21:57
    Temat: Re: jeden link obali3 op3acalno?a rekuperatorów.
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > bie=BFnie
    > to 20 tys.
    > lat grzania. A
    > i=EAkszy. Jemu
    >
    > Za 10 lat moze sie okazac, ze energia poszla tak w gore, ze jemu sie
    > wlasnie ta pasywnosc zwrocila :) I jak sie spotkacie, to zje Cie
    > zazdrosc, ze on placi 10 x mniej za ogrzewanie domu ;-)
    >
    > Pozatym - wydajesz 2k pln na sezon? Czym grzejesz?
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Odsetki od 20 tysięcy pokryją jeśli nie w całosci to w większej części nie
    oszczędność ale cały koszt ogrzewania. A nie ruszony kapitał pozwoli za 10 lat
    w przypadku drastycznego wzrostu cen nośnikow kupic o 10 lat nowszy czyli
    sprawniejszy i ekonomiczniejszy system niekoniecznie oparty na rekuperatorze.