  • Data: 2011-02-01 23:17:01
    Temat: Re: jeden link obali3 op3acalno?a rekuperatorów.
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > Wlasnie to zupelnie inna filozofia. On nie przykleil sobie drugiego
    > wydechu tylko nie zmieniajac wygladu samochodu - wymienil silnik na
    > zdecydowanie lepszy (analogia jest taka, ze w samochodzie lepszy
    > silnik = mocniejszy, w domu - lepszy jest ten co zuzywa mniej opalu).

    Dla mnie właściciel jednego i drugiego to odmiana tranzwestyty. nie może się
    pogodzić z tym co ma i przerabia ile się da.

    > Nie chcialbys takiego fiata 126p z silnikiem porshe ? Ja bym
    > chcial :-)

    Próbowałem się kiedyś zmieścić do tego jeździdełka, jednak gaz musiałbym dodawać
    małym palcem prawej nogi, a drążek zmiany biegów byłby pod zgięciem kolana. Żeby
    za mną mógł ktoś usiąść, trzeba by na dachu zrobić wieżyczkę. Nie da rady. Wolę
    moją nudną toyotę i skapcaniałego opla.

    --
    Bartek