  • Data: 2010-11-16 15:49:50
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barbara6" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:a2007d6d-251e-4d12-b3c0-8715244ab902@j18g2000yq
    d.googlegroups.com...

    Jeszcze zapytam jak długo taki kompost z liści musi dojrzewać, rok-
    dwa?

    Zależy to głównie od tego, ile razy w sezonie będzie taka pryzma
    "przerobiona".
    Ja przerabiam pryzmę z reguły 4 razy w sezonie i po roku mam przyzwoity
    kompost.
    Nie stosuję żadnych konstrukcji kompostowych. Zwykła pryzma (w cieniu).
    Tyle tylko, że u mnie liści w pryźmie kompostowej niewiele.
    Dodawaj do pryzmy kompostowej wszystkie kuchenne odpadki organiczne,
    przesypuj to liścmi i ziemią, zachwaszczoną darnią a efekt będzie
    przyzwoity.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba