  • Data: 2009-12-17 17:26:48
    Temat: Re: kałuże w garażu
    Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    strach pisze:
    > Od niedawna mam nieogrzewany garaż w szeregowcu. Zauważyłem, że kałuże
    > ze spływającej z auta wody i śniegu nie wysychają do końca praktycznie
    > nigdy. Przejmować się tym czy nie?

    Przejmować się, bo za jakiś czas będziesz miał grzyb na ścianach.
    My mamy ogrzewany garaż, a i tak pleśń powoli na ścianach się pojawia.
    Dlatego na wiosnę planujemy wykafelkować ściany przynajmniej do połowy.
    No i wietrzyć, kiedy tylko okazja. Kiedy jest cieplej, zostawiamy na
    kilka godzin lekko niedomkniętą bramę.

    Ewa