  • Data: 2011-06-13 19:30:33
    Temat: Re: kanadyjczyk - parę pytań
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik qlphon napisał:

    > pytałem o jakieś gotowe rozwiązania typu wywietrznik z siatką przeciwko
    > owadom do montażu w podbitce
    > ale nie znalazłem nic dedykowanego do tego celu

    Wprawdzie nie za wielką wodą i nie kanadyjczyk, ale...

    Mam dach deskowany pod dachówką, a pod deskowaniem szczelina i wełna.
    Pod okapem zostawiłem ok 5 cm szczeliny, żeby był dostęp powietrza, a
    tam wstawiłem wróblówki - to przeciw ptakom, a od wewnątrz, gdzie
    chłopaki układali wełnę, załoyłem siatkę taką jak na moskitiery -
    kupiłem kilkanaście metrów z roliki. Przyczepiłem ją zszywkami do
    murłaty u dołu i do deskowania u góry. Owady pod deskowanie nie wlazą.

    Może za 'wodą' robi się inaczej, tego nie wiem :-), ale może mój sposób
    Ci trochę pomoże znaleźć odpowiednie roziązanie :-).

    pozdr
    Robert G.