eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieklejenie paneli bambusowych - jaka grubość kleju jest empirycznie dopuszczalna?Re: klejenie paneli bambusowych - jaka grubość kleju jest empirycznie dopuszczalna?
  • Data: 2012-01-11 20:12:49
    Temat: Re: klejenie paneli bambusowych - jaka grubość kleju jest empirycznie dopuszczalna?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 6 mm to bedzie wszystko plywac,
    Ok, sporo mi wyjaśniliście, dzięki.
    Sklejka na spód- odpada - mam podłogówkę, o czym wspominałem, a to dodatkowa
    izolacja.
    Oczywiście, rozrobię trochę kleju i przylepię ze 2 rządki, potem przerwa.
    Kolejna sprawa, o czym nie wspomniałem, a może mieć znaczenie dla "pływania" : dechy
    są łączone na
    "klik" a nie klasyczne pióro i wpust, więc jest to dość , moim zdaniem, stabilny
    monolit.Czy się mylę?