  • Data: 2010-10-07 10:23:07
    Temat: Re: kociol dla domu 175m2
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak jak napisałem było 20kW, jednak w oryginale projekt był zmieniany
    > doprojektowano piwnice ok 90m2.
    >
    > i dlatego pytam czy te 6 kW więcej będzie wporządku

    Piwnica bedzie ogrzewana? Tak pi razy drzwi to przyjmuje sie 100W/m2
    powierzchni ogrzewanej i jest to juz z zapasem jesli dom jest nowy
    prawidlowo wybudowany wg obowiazujacych norm. Jak chcesz dokladnie, to
    niestety czeka Cie OZC, co nie jest jakies trudne tylko bardzo czasochlonne.
    Wg mnie 26kW w zupelnosci wystarczy. U mnie jest 100m2 + 56m2 piwnicy
    nieogrzewanej, kociol mam ustawiony na ok 12kW i nigdy nie braklo mocy.
    Ogrzewam tez nim CWU.

    --
    Tomek