    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kociol dla domu 175m2
    Date: Thu, 7 Oct 2010 14:19:23 +0200

    Użytkownik "Tomemk" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i8kc0a$bu1$1@inews.gazeta.pl...

    > w piwnicy będzie ogrzewane jedno pomieszczenie, z podłogówką
    > Łazienko - pralnia i garaz
    > kotłownia i spizarka brak grzejnika.
    > w Korytarzu jest mały, tez będzie włączony ale raczej
    > na minimum
    >
    > wstępnie tez obstawiałem na 26kW
    > pozdrawiam
    > Tomek

    Nie wiem jak to wychodzi ogrzewanie miałem ale z tego co widzę jaką masz
    (mieć) izolacje ścian i stropu to z tymi parametrami 16kW kocioł gazowy by
    całkowicie wystarczył.

    Nie bardzo rozumiem, czy Ty w garażu też masz podłogówkę?

    Inna sprawa to podłogówka i ten kocioł na miał jakoś mi nie pasuje. Da się
    to jakoś sterować sensownie aby zasilić podłogówkę?
    Poza tym czy nie masz czasem możliwości wyboru innego typu ogrzewania. Ten
    miał to przecież straszny brud w domu.
    Już chyba lepszy eko-groszek nie mówiąc o peletach, które ładnie pachną przy
    paleniu i właściwie nie brudzą a popiołu jest mała garstka.

    nacocito