  • Data: 2011-12-05 13:20:11
    Temat: Re: kolejna zla wiadomosc dla gazowników
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:bcb4aa0f-0509-4335-b3e2-7b26e2768d50@d10g2000vb
    f.googlegroups.com...

    > Nie biegam, wszystko mi sie samo liczy - w zakladce "ulubione" robie
    > tylko jeden klik i wszystko widze ;)

    No ale musisz przeciez podejsc (podbiec :) ) do komputera wlaczyc monitor
    kliknac tu i tam.
    Ja tylko otwieram drzwiczki gazomierza i wpisuje do notatnika.
    Na to samo wychodzi.

    > Przy czym jest jednak roznica w ogladaniu "z ciekawosci" (bo to moj
    > pierwszy sezon z moja PC wiec tak
    > to zwykle jest) niz dogladaniu i przeliczaniu czy nie wskoczysz do
    > drozszej taryfy - i jak zaczniesz sie zblizac do tej drozszej - to
    > musisz wiecej w kominku palic. MUSISZ - czyli wlasnie stales sie
    > niewolnikiem :)

    Jestes w bledzie, i tlumaczylem juz to. Jak dotychczas to ani razu nie
    wskoczylem w W3 i zapas byl nawet spory. Jednak ostatni rok pokazal ze taka
    sytuacja moze sie jednak zdazyc, _MOZE_ ale _NIE_MUSI_. Kominek tak czy
    owak planowalem juz budujac dom. Akurat padlo zeby teraz go zrobic mimo ze
    zauwaz ze akurat w roku w którym mam zaledwie 70% zuzycia porównujac do lat
    poprzednich. Majac kominek wcale nie bede musial ganiac do licznika w celu
    jak piszesz tak samo jak robie to obecnie. Nie notuje w celu czy palic w
    kominku czy nei bo go po prostu jeszcze nie mam, i patrzyc czy juz palic czy
    jeszcze nie gdyz palac od czas do czasu tylko rekreacyjnie w zasadzie wogóle
    nie bedzie ryzyka wejscia w wyzsza taryfe no chyba ze nadejdzie epoka
    lodowcowa na co sie raczej nie zanosi, ale jak nadejdzie to twoje dole
    zródlo stanie sie dolnym zródlem wiecznej zmarzliny.

    > Groszkowcy sa niewolnikiem podajnika i czyszczenia
    > popiolu. Gaz myslalem ze bierze sie po to wlasnie zeby niewolnikiem
    > nie byc..

    ROTFL... Tez mi porównanie. Czyszczenie podajnika i noszenie wegla i popiolu
    porównywac do notatek stanu gazomierza dla statystyk.
    Jeszcze raz ci powtórze. ROTFL... Dotychczas _ani_razu_ nie wszedlem w
    wyzsza taryfe i jakos nie musialem sie zbytnio o to martwic ze nie mam
    kominka. Tylko ten rok dal mi do zrozumienia ze jednak kiedys moze tak sie
    zdarzyc. Zreszta znam sposób (doradzony przez pracownika gazowni) jak juz w
    nastepnym miesiacu po jednym tylko miesiacu w wyzszej taryfie wskoczyc
    spowrotem w nizsza taryfe. Jest taka mozliwosc :) Nie testowalem tego
    osobiscie ale z porad wynika ze niektóre osoby tak robia.
    Wiec kominek rekreacyjnie a notowania gazomierza dla statystyk, tak samo
    jak pradu czy wody.

    Marek