  • 1. Data: 2011-12-01 10:30:49
    Temat: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Wzrost-cen-gaz
    u-uderzy-we-wszystkich,wid,14015451,wiadomosc.html?t
    icaid=1d7ac&_ticrsn=3
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/485412,Kolejn
    a-podwyzka-cen-gazu-jeszcze-w-tym-roku

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 2. Data: 2011-12-01 10:44:30
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    > http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Wzrost-cen-gaz
    u-uderzy-we-wszystkich,wid,14015451,wiadomosc.html?t
> [...]
    Już nie chciałem tego wklejać, bo takie wieści wzbudzają emocje, ale
    fakt jest faktem...
    Zastanowiłbym się pięć razy przed przeróbką instalacji z węglowej na gaz.
    Mnie ogrzewanie kosztuje poniżej 10 zł/dzień przy obecnych u nas
    temperaturach średnich oscylujących między 0, a -5 stC dla grzanej
    powierzchni 180 m2. Temp w okolicach 21 stC, bo cieplej domownicy nie chcą.

    Ile kosztowałoby to na gazie teraz - przed podwyżką i po...?

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-12-01 11:05:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Robert G" napisał w wiadomości grup

    >Zastanowiłbym się pięć razy przed przeróbką instalacji z węglowej na gaz.
    >Mnie ogrzewanie kosztuje poniżej 10 zł/dzień

    Czyli koszty bardzo podobne do Adamowej PC.

  • 4. Data: 2011-12-01 11:44:54
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Czyli koszty bardzo podobne do Adamowej PC.

    Chyba tak, ale u niego jest cieplej... :-) na zewnątrz.

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-12-01 11:56:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Robert G" napisał w wiadomości grup

    >Użytkownik Kris napisał:
    >
    > Czyli koszty bardzo podobne do Adamowej PC.

    >Chyba tak, ale u niego jest cieplej... :-) na zewnątrz.

    I przez to chłodniej wewnątrz(19stC)? ...;)

  • 6. Data: 2011-12-01 12:06:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

  • 7. Data: 2011-12-01 12:11:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Czyli koszty bardzo podobne do Adamowej PC.

    Powiem tak - u mnie kiedyś było ogrzewanie na węgiel, dziś jest na gaz. Jak
    przeliczam węgiel na gaz, to na jedno wychodzi. Tyle, że gazu nie trzeba do
    piwnicy zrzucać;-).
    J.

    www.kontestacja.com

  • 8. Data: 2011-12-01 12:28:50
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik krys napisał:
    > Tyle, że gazu nie trzeba do
    > piwnicy zrzucać;-).

    I nie da się go kupić w okresie, kiedy jest korzystna cena... :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 9. Data: 2011-12-01 12:29:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Powiem tak - u mnie kiedyś było ogrzewanie na węgiel, dziś jest na gaz. Jak
    >przeliczam węgiel na gaz, to na jedno wychodzi. Tyle, że gazu nie trzeba do
    >piwnicy zrzucać;-).

    A podaj więcej szczegółów- metraż , ile węgla szło wcześniej, ile teraz gazu
    zużywasz itp?
    Bo raczej mało prawdopodobne jest aby ogrzewanie weglem wychodziło kosztowo
    porównywalne z gazem.

  • 10. Data: 2011-12-01 12:38:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > gazu zużywasz itp?
    > Bo raczej mało prawdopodobne jest aby ogrzewanie weglem wychodziło

    Na ogrzewanie chałupy (cały czas ta sama szło) 7 - 10 ton węgla na sezon
    (ładnych naście lat temu). Co rok zużywam jakieś 4000 m gazu, w tym dwie
    kuchenki do gotowania i ciepła woda. Przy węglu ciepła woda była z
    elektrycznej termy, a kuchenki z butli.
    Zastanawialiśmy się nad alternatywą, ale po przemyśleniu, gaz zwyciężył.

    J.

    www.kontestacja.com