    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Date: Sun, 15 Nov 2009 00:28:47 +0100
    <hdjmjn$4sj$1@news.onet.pl>
    <e...@a...googlegroups.com>
    <hdjpuo$ec6$1@news.onet.pl>
    <3...@t...googlegroups.com>
    <hdkkqf$mko$1@news.onet.pl>
    <b...@p...googlegroups.com>
    <hdlr4h$o5h$1@news.interia.pl>
    <a...@m...googlegroups.com>

    news:a861135d-3977-4ac7-8876-

    > Ale dlaczego ja mam doliczac, skoro mnie to kosztowalo 6,5k pln i nic
    > wiecej? :-) Ghost zapytal ile mnie to bedzie kosztowac bo pisalem, ze
    > kominek bede mial "gratis" - za oszczednosci gdybym grzal pradem.
    > Rozmawiamy wiec konkretnie o mojej sytuacji - to dlaczego mam doliczyc
    > 2k pln ktorych faktycznie nie wydam ? ;) Tak liczac to za instalacje
    > pompy ciepla musialbym policzyc sobie z 50k pln, a faktycznie wyjdzie
    > mnie 20k ;-))

    Ty sobie nie licz, ale trudno powiedziec, ze cos jest tanie bo kosztuje tyle
    ile klamoty do tego. Jak ja cos kupuje w firmie to kosztuje mnie to mniej
    niz mojego klienta. Nie mowie mu kup pan sobie to, bo to jest tanie. Problem
    w tym ze dla niego nie koniecznie tak samo tanie, bo zaplaci wiecej.
    Uscislajac mozna oczywiscie uznac, ze Ciebie ten kominek kosztuje tyle ile
    zaplaciles za pake, ale postronny czytacz, ew. szczesliwy posiadacz
    zaplaci/zaplacil odpowiednio wiecej za gotowy do uzycia produkt. Dla Ciebie
    cena montazu nie ma znaczenia, ale takie rzeczy po prostu kosztuja. Jak
    postawisz sobie sam swoj wlasny dom, to nie sprzedaz go za tyle ile
    kosztowaly wylacznie materialy do jego zbudowania i wyposazenia. A sa osoby,
    ktore min. na podstawie tej lektury moga podejmowac decyzje o wyborze
    konkretnych rozwiazan. Nic wiecej.

    Pozdro.. TK