  • Data: 2009-11-15 16:48:03
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 17:12, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Czy lepiej ? Oj juz wielokrotnie poprawialem roboty po takich klientach,
    > którzy sami sobie robili.

    No ja zdaje sobie sprawe, ze sa ludzie ktorzy nie potrafia bo maja
    dwie lewe rece - oni wlasnie z reguly tlumacza sie tak jak opisuje to
    Ghost. I gdyby to nie byla grupa *budowlana*, to moje smiechy i hihy z
    takich osob moze i bylyby nie na miejscu!

    [...]
    awcow-najbardziej-...

    > Szerzysz jakies dziwne teorie na podstawie znalezionej w necie czyjejs
    > radosnej twórczosci, bez mozliwosci sprawdzenia czy jest to prawda czy tez
    > nie i gdzie tak naprawde lezy wina. Ponadto na podstawie skrajnych,

    Ale tam pisze kilkadziesiat, jak nie set osob i na potwierdzenie
    swoich slow prawie zawsze jest fotka dokumentujaca kazdy przypadek
    radosnej tworczosci niektorych wykonawcow :-) Nie musze nawet czytac
    ich slow - wazne, ze widze co potrafia zrobic niepilnowani fachowcy. I
    jeszcze pol biedy jak organizujemy sobie sami kolejne ekipy i ich
    sprawdzamy, kontrolujemy, na biezaco poprawiamy.. To jak odbieramy
    gotowy dom od developera - nic juz nie mozemy skontrolowac bo
    wszystkie pulapki ukryte sa pod ladnymi gipsami i plytkami :)

    > wyjatkowych przypadków wydajesz opinie wszystkim wykonawcom.

    Nie wszystkim. Ba - u mnie do tej pory nie bylo zlych ekip - wszystkie
    robia powierzone roboty na piatke z plusem :) Ale chyba zbytnio
    zboczylismy z tematu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.