    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Date: Sun, 15 Nov 2009 12:14:10 +0100
    <hdjpuo$ec6$1@news.onet.pl>
    <3...@t...googlegroups.com>
    <hdkkqf$mko$1@news.onet.pl>
    <b...@p...googlegroups.com>
    <hdlr4h$o5h$1@news.interia.pl>
    <a...@m...googlegroups.com>
    <hdmq9i$plr$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>

    news:13ad5c6d-6f19-45c8-8091-

    > Jestes instalatorem, wiec nie ma sensu z Toba polemizowac :-)

    A jakie to ma znaczenie ?

    > Po czesci masz racje. Ale ja i tak uwazam, ze to sa proste manualnie
    > czynnosci ktorych kazdy moze sie nauczyc.

    Same czynnosci manualne nie wystarcza.

    > Kazdy mial w szkole zajecia z ZPT na ktorych robilo sie podobnie a
    > nawet czasem bardziej skomplikowane rzeczy ;-)

    Co robiles na ZPT ?
    Projektowales i wykonywales instalacje ?
    Pierdoly piszesz.

    > Nie twierdze, ze kazdy
    > MUSI to robic sam. Ale twierdze, ze kazdy MOZE :)

    Tak samo kazdy moze sie sam zoperowac, przeciez narzedzia sa tez latwo
    dostepne w sklepach zaopatrzenia medycznegi, a nawet w aptekch, a samo
    operowanie polega na wykonaniu prostych czynnosci ciecia.
    Podobnie jest z instalacjami. Nauczyc sie wykonania potrafi kazdy, ale nie
    kazdy potrafi zaprojektowac, dobrac elementy i wyregulowac. Samo wykonanie
    takze wymaga pewnej precyzji, która sie zdobywa poprzez doswiadczenie. Niech
    za przyklad posluzy Maniek, który sobie nie moze poradzic ze zwyklymi
    uszczelnieniami gwintowymi w instalacji solarnej.
    Obecne instalacje wymagaja znjomosci wielu technologii oraz dysponowania
    specjalistycznymi narzedziami.
    Nie kazdemu sie oplaca kupowac tych narzedzi, aby wykonac jedna, jedyna
    instalacje.