  • Data: 2009-11-16 09:29:33
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:327cac09-0944-4fbc-9d49-

    > 30cm z jednej i drugiej strony :-) A co do odstepow - wszedzie jest
    > rowno 10cm od sciany, nigdzie nie ma mniej :)
    >
    > Ale probuj dalej ;-)

    A co ja mam probowac, Adam nie o to przeciez chodzi. :-) To Twoj dom i mi
    nic do tego, ale skoro rozmawiamy o szczegolach to pozwol, ze dorzuce
    jeszcze trzy sprawy, to tez dla potomnych przeciez:
    mimo zalozenia peszli blad petli przez dylatacje zostaje, tego po prostu sie
    nie robi. Nalezy najpierw zaprojektowac dylatacje, a dopiero pozniek klasc
    petle. Minimalne odleglosci od sciany to 15 nie 10cm.

    Czy temperatura posadzki w takich miejscach bedzie taka jak zakladano?

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1868
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1904
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1918

    Wiecej ne bede, sorry.