  • Data: 2009-11-17 00:24:07
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:447223d5-f4dc-4544-a803-

    > No niech Ci bedzie ale to i tak jest w jednym miejscu tylko ;-)

    Obawiam sie ze nie:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1878
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1870

    tu powinny byc dylatacje, inaczej posadzka sama peknie.
    Kiedys pisalem o zbrojeniu, zabezpieczy przed klawiszowaniem w miejscach
    nieprzewidzianych pekniec. To akurat nie jest nieprzewidziane. Moge sie
    zalozyc, ze posadzkarze nacieli w tych miejscach wylewke. Jezeli nie nacieli
    to, a zreszta...

    > E, a kto tak powiedzial i dlaczego? :-) Technicznie nie ma zadnych
    > przeciwskazan zeby dac i mniej.

    Wszystkie instrukcje tak mowia.

    > Pewnie - to zreszta jest hall, wiatrolap i pustka pod schodami w
    > ktorej bedzie zabudowana garderoba :-) W hallu idzie sporo rur do
    > innych pomieszczen ale tak ma byc :-)

    To mozna rozwiazac na rozne sposoby bez takiego cudaka. :-)

    A ze sobie pozwole jeszcze na drobny komentarz ogolnopodlogowkowy.
    Pisalem jakis rok temu, ze podlogowka jest prosta z pozoru. Tak naprawde
    jest latwa, ale najtrudniejsze w niej sa rozwiazania techniczne takie
    wlasnie jak prowadzenie petli a wczesniej dokladny podzial posadzki i moze
    pare innych jeszcze. Mozna przeczytac sobie rozdzial "podlogowka" i niby
    wszystko sie wie, ale to tylko jeden rozdzial. Malo kto dociera do drugiego
    rozdzialu "dylatacje", a od niego powinno sie w ogole zaczynac, poza
    obliczeniami oczywiscie. Tyle ze te jak zycie pokazuje nie kazdemu sa
    potrzebne do prawidlowego dzialania, ale lepiej jak sa, nie ma co. Te
    technikalia (doswiadczenie poniekad) sa zbyt czesto niedoceniane, bo wydaja
    sie bardzo proste. Nie ma o nich mowy w opracowaniach, bo sa indywidualne.
    Co tam kilka petli. Mnie osobiscie petle jako takie nie przerazaly, co
    innego jak petle. Ta reszta wymagala dokladnego przemyslenia, tu nic nie
    jest przypadkowe.
    Jak przykrecic prog w czyms takim jezeli okaze sie konieczny?
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1896

    Pozdro.. TK