  • Data: 2009-11-22 14:09:03
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 10:52, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> [...]
    ny-w-praktyce,pl,0...

    > Jak brzmialo zapytanie w googlu?

    A jakie to ma znaczenie?
    ;-)

    Teraz np. wpisałem "procent ciepła wentylacji"
    I trzeci od góry link mówi nawet o 80%....
    http://projektytypowe.blogspot.com/2009/03/wentylacj
    a-grawitacyjna-wypierana-przez.html
    ;-)

    Wszystko zależy od izolacji przegród budowlanych i wcale nie musi to
    być metr styropianu.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.