  • Data: 2009-11-23 09:37:00
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hec40c$p37$1@news.interia.pl...

    > Sens oddawania ciepla do wnetrza jest tylko wtedy gdy nagle to wnetrze
    > instensywnie schlodzisz - wtedy na wykresie masz luk, najcieplej w srodku
    > sciany. To tak jakkbys rozgrzana ceglowke wystawil na mroz. W srodku bedzie
    > ciepla a we wszystskich kierunkach od srodka temperatura spada.

    Czasem jednak wydaje się że rozumiesz....
    ;-)

    >Normalnie w
    > domu nie uzyskasz takich warunkow.

    A co to jest "normalnie". Tak jak u Ciebie? A inni mają nienormalnie?
    ;-)

    "Normalnie" uzyskasz taki efekt gdy wyłączysz ogrzewanie a ucieczka
    ciepła przez wentylację będzie większa niż przez ściany. Czysta
    fizyka. Dokładnie taki efekt jak z rozgrzaną cegłą. Ale znowu zapewne
    będziesz udawał że nie wiesz o co chodzi i zapewne znowu wypocisz
    jakiś dowcipas.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.