  • Data: 2010-07-05 07:26:04
    Temat: Re: kompresor
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47f6.000000ca.4c2fac8d@newsgate.onet.pl...

    > Do pompowania kół używam patentu.
    > Ładuję butle od kuchenki turystycznej z kompresora i tym dopompowuję. Jest
    > wiele wygodniej niż zabawa z długimi plączącymi się przewodami.

    Też dostosowałem butlę turystyczną do takiego patentu tyle że ciąge śmierdzi
    jeszcze nawaniaczem z gazu.
    Taka butla ma 25bar atest a kompresorek lodówkowy potrafi ponad 30 spoko
    wyciągnąć więc trzeba naprawdę uważnie podchodzić do tematu
    aby nie eksplodowała.

    > Do pistoletu za mało. Kiedyś podłączyłem dwie sprężarki od lodówki
    > równolegle i wydoliły z
    > aerografem.

    Mój 300W z klimatyzatora nadaje się jeszcze do dyszy 0,3 ale już z
    przerwami, tyle że do malowania modeli albo jakiejś małej zaprawki w
    samochodzie zupełnie wystarczy.

    Co do mocy mojego to dokładnie nie wiel jaką ma moc gdyż nigdzie nie
    znalazłem informacji ale po prostu zmierzyłem pobór mocy podczas pracy przy
    8 bar i wtedy miernik mocy wskazywał nieco ponad 300W.

    Marek