  • 1. Data: 2010-07-01 11:56:38
    Temat: kompresor
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Potrzebuję kupić kompresor. Czy lepiej 1 czy 2 tłokowy? Który głośniejszy?
    Co odpowiada za hałas w kompresorach?

  • 2. Data: 2010-07-01 12:48:52
    Temat: Re: kompresor
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję kupić kompresor. Czy lepiej 1 czy 2 tłokowy? Który głośniejszy?
    > Co odpowiada za hałas w kompresorach?

    no to musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: co ma zasilać ten kompresor ?
    Zastosowanie implikuje wydajność, pojemność zbiornika itp
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-07-01 13:10:21
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 1 Lip, 13:56, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > Potrzebuję kupić kompresor. Czy lepiej 1 czy 2 tłokowy? Który głośniejszy?
    > Co odpowiada za hałas w kompresorach?

    Ja kupilem w Niemczech: 2-tloki - 400 l./min.
    175 Euro.

  • 4. Data: 2010-07-01 13:32:59
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 01-07-2010 13:56, kiki pisze:
    > Potrzebuję kupić kompresor. Czy lepiej 1 czy 2 tłokowy?

    Zależy jakiej potrzebujesz wydajności i ciśnienia.
    Chociaż wielotłokowe pracują równomierniej/ciszej.

    > Który
    > głośniejszy? Co odpowiada za hałas w kompresorach?

    Cichsze są śrubowe ale znacząco droższe od tłokowych.

  • 5. Data: 2010-07-01 14:30:02
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    >
    > no to musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: co ma zasilać ten kompresor ?
    > Zastosowanie implikuje wydajność, pojemność zbiornika itp

    Pomijając cel zakupu mam do wybory kompresory ze zbiornikiem 100L ale 1 lub
    2 tłokowe.
    I mam dylemat.
    Oba olejowe. Muszę wybrać miedzy nimi.

  • 6. Data: 2010-07-01 14:30:38
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    >Ja kupilem w Niemczech: 2-tloki - 400 l./min.
    >175 Euro.

    Głośny?

  • 7. Data: 2010-07-01 14:31:50
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "______" <...@...cd> wrote in message

    > Zależy jakiej potrzebujesz wydajności i ciśnienia.
    > Chociaż wielotłokowe pracują równomierniej/ciszej.

    A usterkowość bardziej rozbudowanego korbowodu itp ?

  • 8. Data: 2010-07-01 14:47:43
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Korbowód chyba jest taki sam niezależnie od liczby tłoków
    Jacek

  • 9. Data: 2010-07-01 16:10:37
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
    > Korbowód chyba jest taki sam niezależnie od liczby tłoków
    > Jacek

    wał korbowy

  • 10. Data: 2010-07-01 20:38:09
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję kupić kompresor. Czy lepiej 1 czy 2 tłokowy? Który głośniejszy?
    > Co odpowiada za hałas w kompresorach?

    Podłączę sie pod wątek z pytaniem n/t kompresorów: czym tak własciwie różnia
    sie od siebie kompresory olejowe od bezolejowych? Znaczy tak, wiem, że jeden
    może pluć olejem, drugi tego nie będzie robił, chodzi mi bardziej o to,
    który będzie cichszy, trwalszy, tańszy, droższy, wydajniejszy, itp.
    Zastosowana: ogólnowarsztatowe, raczej z regularną potrzebą otrzymywania
    powietrza czystego, niezaolejonego, ale może da się to załatwić dokładając
    do kompresora olejowego jakiś porządny filtr-odolejacz?

    J.