    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: konwerter światłowód - skrętka
    Date: Wed, 7 Dec 2011 23:10:46 +0100

    Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:jbo57m$2mlq$1@bgp.inds.pl...

    > Żona już zgodę na wejście na posesję w celu wykonania podłączenia
    > podpisała. Czyli tepsa coś robić chce. A co, jak i kiedy konkretnie to i
    > tak mi nie powiedzą - jak u rodziców podpisali umowę na przyłączenie do
    > linii telefonicznej w ciągu 12 miesięcy, to dokładnie 364 dni trwało
    > podłączanie. A w zasadzie zastanawianie się jak podłączyć nasz dom do
    > słupka oddalonego o 800 metrów, bo słupek oddalony o 110 metrów (do
    > którego ojciec za swoje pieniądze kupił i przeciągnął kabel) już nie miał
    > wolnego miejsca. I przez te 12 miesięcy cały czas słyszeliśmy "spokojnie,
> [...]

    No ale w bloku masz swiatlo i dlatego 12m? A w miedzi uwazasz, ze bedzie 2m?

    Z tego co ja wiem to swiatlowody nawet nie leca do slupkow, one obsluguja
    szersze trasy.
    Ja mam w miedzi 20M, do niedawna mialem 6 i wiecej sie nie dawalo - bo to
    centrala narzuca ograniczenia nie miedz. I po jakiego grzyba swiatlo, a
    zaraz za nim pojedyncza miedz? Pomijam kwestie wykorzystania tego swiatla w
    ogole.