    From: "Dirko" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: koreanka
    Date: Fri, 5 Feb 2010 10:37:38 +0100

    Użytkownik "gallo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości
    news:hkfj8f$rde$1@news.onet.pl...

    > Kilka lat temu mój świerk dzień przed Wigilią poszedł na choinkę. Ktoś go
    > dziabnął tak, że zostało 1/3 od ziemi.
    > Teraz w rozmiarze choinkowym mam jodłę koreańską, w tym roku uchowała się
    > ale w przyszłym kto wie. Chciałbym ją ochronić, czym ją można chwilowo
    > oszpecić żeby nie znalazła amatora no i żeby oczywiście jej nie
    > zaszkodziło. Do pryskania wapnem nie mam przekonania.

    Hejka. Spytaj leśników czym opryskują choinki na plantacjach.
    Pozdrawiam aromatycznie Ja...cki
    PS "Wiele lat temu Lasy Państwowe rozpoczęły hodowlę prawdziwych choinek z
    przeznaczeniem na święta....
    Przed każdymi świętami nasila się działalność leśnych złodziei. Leśne
    plantacje młodych drzewek zabezpiecza się przed kradzieżami opryskując je
    preparatami zapachowymi. Kupno drzewka niewiadomego pochodzenia może więc
    skończyć się sprowadzeniem do domu woni dalekich od żywicznego zapachu
    lasu."