  • Data: 2010-08-15 14:25:43
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kiki napisał:

    > "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Może ci się udało. Nie każda sztuka spłuczki musi być wadliwa ale wyroby
    > cersanitu to wielka kupa.
    > Mają agresywnie nastawionych handlowców, chyba nakazano im szukać dziury
    > w całym i żadnych reklamacji nie uwzględniać.
    > Na pohybel Cersanitowi. Nic nie kupie w tej firmie więcej.

    W poprzednim mieszkaniu miałem kibel z cersanitu, żona usiłując wrzucić
    takie zielone kółko, odkręcając guzik coś urwała w automacie, nowy z 8
    dych kosztuje. W sklepie gdzie kupowałem ten kompakt, poradzono mi bym
    zadzwonił do serwisu. Przyjechał serwisant, wymienił, pojechał. Bez
    zastrzeżeń.

    pzdr.
    rafał