    From: "Tomemk" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt ekipy
    Date: Tue, 8 Feb 2011 14:31:37 +0100

    > Nie wiem jak na metry, ale u mnie za całość SSO domu niecałe 200 m2
    > wyszło 37 tys.
    > Fundamenty, mury, stropy - dwa - schody, więźba, krycie dachu dachówką
    > ceramiczną z pełnym deskowaniem, murowanie kominów i obróbki
    > kominiarsko-dekarskie, obróbki kominów klinkierem...
    >
    > Ile za m2...?
    >
    > 190 zł... Nie umawiałem się na metry, tylko na robotę...
    > Konkurencja chciała 40 kzł.
    > Ceny z roku 2009 - uzgodnienia, a 2010 wykonanie i wypłata.

    Za niewiele większy domek od Twojego
    dokładnie
    260m2 posadzek, według projeketu 187 bez piwnic,
    za mury wzięli z tarasem i slupaki klienkierowymi, i kominy cegła/klinkier -
    2szt
    schodu na klatce betonowe
    55k

    za dach ok 220-240m- 22k

    czuję się wydymany, ale taniej nie mogłem znaleźć, a i budować zacząłem w
    najgorszym chyba czasie, kiedy to nikt nie miał czasu wszyscy zarobieniu na
    amen, - 2008 lipiec.