  • 1. Data: 2011-02-08 07:53:08
    Temat: koszt ekipy
    Od: "PC" <p...@o...pl>

    Witam ,
    jaki jest koszt robocizny przy budowie domku jednorodzinnego , powiedzmy za
    1 m2 , z tego co sie wstepnie dowiadywalem w podkarpackim kształtuje sie on
    od 350 zl m2 w gore , znalazl ktos taniej ?

  • 2. Data: 2011-02-08 08:32:41
    Temat: Re: koszt ekipy
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 1 m2 , z tego co sie wstepnie dowiadywalem w podkarpackim kształtuje
    > sie on od 350 zl m2 w gore , znalazl ktos taniej ?

    U nas teraz 4 tys za kondygnacje(parter np )+ ok4 tys za strop monolityczny
    Na żasdne metry itp sie nie umawiaj. Ustalaj stawkę "za robote"

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-02-08 09:04:16
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik PC napisał:
    > tego co sie wstepnie dowiadywalem w podkarpackim kształtuje sie on
    > od 350 zl m2 w gore , znalazl ktos taniej ?

    Nie wiem jak na metry, ale u mnie za całość SSO domu niecałe 200 m2
    wyszło 37 tys.
    Fundamenty, mury, stropy - dwa - schody, więźba, krycie dachu dachówką
    ceramiczną z pełnym deskowaniem, murowanie kominów i obróbki
    kominiarsko-dekarskie, obróbki kominów klinkierem...

    Ile za m2...?

    190 zł... Nie umawiałem się na metry, tylko na robotę...
    Konkurencja chciała 40 kzł.
    Ceny z roku 2009 - uzgodnienia, a 2010 wykonanie i wypłata.

    pozdr
    Robert G

  • 4. Data: 2011-02-08 13:31:37
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > Konkurencja chciała 40 kzł.
    > Ceny z roku 2009 - uzgodnienia, a 2010 wykonanie i wypłata.

    Za niewiele większy domek od Twojego
    dokładnie
    260m2 posadzek, według projeketu 187 bez piwnic,
    za mury wzięli z tarasem i slupaki klienkierowymi, i kominy cegła/klinkier -
    2szt
    schodu na klatce betonowe
    55k

    za dach ok 220-240m- 22k

    czuję się wydymany, ale taniej nie mogłem znaleźć, a i budować zacząłem w
    najgorszym chyba czasie, kiedy to nikt nie miał czasu wszyscy zarobieniu na
    amen, - 2008 lipiec.

  • 5. Data: 2011-02-08 14:05:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lut, 14:31, "Tomemk" <S...@g...pl> wrote:

    > czuję się wydymany, ale taniej nie mogłem znaleźć, a i budować zacząłem w
    > najgorszym chyba czasie,  kiedy to nikt nie miał czasu wszyscy zarobieniu na
    > amen, - 2008 lipiec.

    Lawy wylalem w pazdzierniku 2007, a mury zaczalem na wiosne 2008 -
    skonczylem pod koniec 2008. Taniej mialem niz robercik-us pisal (3k za
    mury kondygnacji, 3k za strop ze schodami). Takze nie tlumacz sie
    okresem budowy :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-02-08 14:05:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lut, 15:05, Adam <a...@g...com> wrote:

    > skonczylem pod koniec 2008. Taniej mialem niz robercik-us pisal (3k za

    A przepraszam - to Kris pisal :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-02-08 14:08:36
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

[...]

    To pochwal się gdzie budowałes :)?

    podsumowując i tak jestem bardzo zadowolony,bo wybudowalem w miescie dom w
    cenie mieszkania :), przeliczając cene 1m2 to 3 x taniej wyszło mi z dzialką
    niż
    1m2 mieszkania.

  • 8. Data: 2011-02-08 14:12:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Lut, 15:08, "Tomemk" <S...@g...pl> wrote:
> [...]
    > skonczylem pod koniec 2008. Taniej mialem niz robercik-us pisal (3k za
    > mury kondygnacji, 3k za strop ze schodami). Takze nie tlumacz sie

    Wodzislaw Slaski :)
    Kryzysu poza kosmicznymi cenami niektorych materialow (ktore mnie na
    szczescie w ostatnim momencie ominely), czy problemow z ekipami - nie
    zauwazono (pozatym ze wszyscy tylko mowili kryzys, kryzys, kryzys, to
    kryzysu cos nie bylo ;-)

    A to pewnie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-02-08 15:24:44
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    > podsumowując i tak jestem bardzo zadowolony,bo wybudowalem w miescie dom w
    > cenie mieszkania :), przeliczając cene 1m2 to 3 x taniej wyszło mi z
> [...]

    A to mozliwe:), duza konkurencja na Sląsku
    Znajoma budowała niedaleko Raciborza, ekipa była z Rudek czy Rudki może
    przekręciłem, jakas wioska niedaleko Raciborza, budowala rok wcześniej czyli
    2007-2008 placiła
    36k za dom piwnica, parter poddasze, bez dachu, ta sama ekipa jak miała mi
    robić, to już chciała o 8k więcej, rok pozniej + musiałbym załatwiać do
    schodów kogoś i zbrojeń. A to byl dla mnie kłopot

    Jak ona budowała to wtedy 1szt porothermy 44ki z Czech była za 11zł (w
    Polsce brakowało i było drogo)
    rok pozniej placilem juz 6,5zł, juz nie było problemu z materiałem, niestety
    robocizna poszła ostro w gorę.
    za dach Gorale wzieli jej 12k a mi juz 22k (domy bardzo podobne), mimo ze
    taniej material był, to wyszlo niekorzystniej dla mnie.
    Za to teraz przyzwoite ceny wykonczen :)
    np 30m2 za kafelkowanie, 40m2 sufity, tynki z materiałem 23zł, posadzki
    11zł (wszystko za 1m2) i ekipy z dobrymi opiniami, mozna jeszcze taniej, ale
    mniej pewnie.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-02-08 18:19:22
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.02.2011 08:53, PC pisze:
> [...]
    > 1 m2 , z tego co sie wstepnie dowiadywalem w podkarpackim kszta?tuje sie on
    > od 350 zl m2 w gore , znalazl ktos taniej ?

    U mnie (Slask) wychodzi mniej wiecej 180-200 zl/m2

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com