  • Data: 2009-11-26 08:03:12
    Temat: Re: koszt kursu dla elektrykow
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hegv17$dud$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Bzdura.

    Chyba zależy gdzie. Co ZE to inne widzimisie i to jest chore.
    Mam uprawnienia SEP oraz tytuł mistrzowski w zakresie instalacji elektrycznych i
    automatyki przemysłowej. Co prawda w Polsce wykonałem niewiele instalacji ale za
    to mam doświadczenia w wykonywaniu ich na zachodzie. Pomyślałem więc że sam
    sobei zrobię instalację nie wiedząc ze napotkam na drobne biurokratyczne
    problemy które wynikają tylko z pazerności państwa na nasza kasę. Przyłącz u
    mnie wykonała firma z przetargu z ZE, WLZ wykonałem sam zgodnie z projektem
    całego przyłącza + WLZ i za który zapłaciłem, instalację w budynku wykonałem sam
    także na podstawie projektu znajdującego się w projekcie budowlanym ale jak
    zwykle bywa z modyfikacjami. Podczas odbioru budynku zarówno ZE jak i PNIB nie
    chcieli wogóle ze mną rozmawiać. Musiałem więc pofatygować się do znajomego
    który ma zarówno SEP oraz uprawnienia budowlane. Znajomy przyjechał, sprawdził
    sobie dla własnego spokoju czy mam instalację i pomiary OK i dopiero z jego
    pieczątkami i kserokopiami uprawnień ZE założyl licznik a PINB odebrał budynek.

    Marek