  • Data: 2013-01-27 11:06:14
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2013 10:59, Marek Dyjor pisze:

    > OE to sesnowny DZIAŁAJĄCY czytnik newsów,

    ROTFL

    Rutynowo gubi indeksy poczty, przez co albo ponownie ściąga stare, albo
    nie zauważa nowych. Po przekroczeniu 2GB bez żadnego słowa po prostu
    przestaje ściągać pocztę.

    > jak widać zresztą twój czynnik to gówno bo nie potrafi łamać lini i
    > prawdiłowo cytować.

    Prawdiłowo nie, ale prawidłowo owszem. Jak ma prawidłowe źródło.

    Wg twojej "logiki" IE 6.0 jest najlepszą przeglądarką, bo tylko z nią
    działała pewna totalnie spartolona strona WWW.

    > to ty zacząłeś awanturę pitoleniem głupot o łamaniu linii.

    Dla takich jak ty zwrócenie uwagi, żeby nie rzucać śmieci na ziemię, to
    też "zaczęcie awantury".