  • Data: 2013-01-27 23:47:47
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2013 23:36, masti pisze:

    > i pięknie skaszaniłeś posta

    Nie znasz się. Tak jest trendi i dżezi ;->

    Swoją drogą co temu bęcwałowi się pomieszało z ubraniami...

    Jak komuś doradzam w kwestii wyboru oprogramowania, to najpierw
    sprawdzam jakiego systemu używa... ale widać to też nie jest trendi i
    dżezi. Trzeba zakładać "jedynie słuszny" system. Wszystko inne dla tych
    dzieci neostrady* to "wynalazek"...

    *) to kwestia mentalności, a nie korzystania z konkretnego połączenia ;)