  • Data: 2010-11-03 01:08:52
    Temat: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-02 08:57, Kris pisze:

    > Gdzie tu żydzenie. Po prostu nie zaakceptowałem przedstawionej oferty.

    Ty żadnej oferty byś nie zaakceptował, bo żydzisz.

    > Rozumiem że Ty nie zydzisz i wybierasz najdroższych mechjaników
    > samochodowych,

    Sam naprawiam wszystko w swoim aucie, bo nie pozwoliłbym aby jakiś młot
    mi dokręcał śruby w zawieszeniu, czy co innego. Nie mam zamiaru
    ryzykować własnym życiem.

    > kupujesz piueczywo z najdroższej piekarni,

    Nie jem pieczywa od 12 lat. Za to "zamienniki" na pewno są droższe niż
    "przeciętny" chlebek za 6 zł z piekarni.

    > zamawiasz
    > taksówki z najdroższej korporacji itp.

    Nie jeżdżę taksówkami, a jeśli już zamawiam to życzę sobie tylko BMW.
    Nie obchodzi mnie ile zapłacę, nie żydzę 5 złotych.

    > Budowałes kiedyś cokolwiek w życiu, zlecałes komukolwiek jakies usługi
    > czy tylko tak sobie bzdury piszesz aby popisać?

    Dobranoc.