  • Data: 2010-11-02 07:57:35
    Temat: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ianbi9$g91$1@news.task.gda.pl...

    > Jesteś żyd, będą żydzić Tobie.

    Gdzie tu żydzenie. Po prostu nie zaakceptowałem przedstawionej oferty.
    Rozumiem że Ty nie zydzisz i wybierasz najdroższych mechjaników
    samochodowych, kupujesz piueczywo z najdroższej piekarni, zamawiasz taksówki
    z najdroższej korporacji itp.
    Budowałes kiedyś cokolwiek w życiu, zlecałes komukolwiek jakies usługi czy
    tylko tak sobie bzdury piszesz aby popisać?

    Krzysiek