eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-06 15:33:05
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcę obrażać , ale kupują to frajerzy , bo wywalanie 20-40zł na
    żarówkę
    > która daje tyle światła co żarówka 15-25W za cenę 20-40x większa niż
    > normalna żarówka to jakaś głupota , a dodatkowo oferuje światło gorszej
    > jakości niż zwykła żarowka za 1zł ...

    Zgadza sie jak mialbym placic za to tyle to nie byłoby mowy nawet o ledach.
    Ale, ze koszt brutto niecale 15zł, był po sprowadzeniu, zamawialem tylko po
    to aby w domu sobie
    je zamontowac od producenta z chin, a ze sprzedalem to co zostało bo n
    iestetety jest minimum logistyczne
    to sprzedalem to tanio, i jeszcze zarobiłem na tym :)