  • Data: 2010-07-22 13:57:51
    Temat: Re: krokwisko koszowe
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hej,
    >
    > Dzisiaj na budowę przywieźli krokwie koszowe. Wyglądają jak japońskie
    > stoły dla przynajmniej połowy Yakuzy. 32 cm x 24 cm x 8 m, 2 szt.  I
    > tak się zastanawiam, czy to norma, czy może jednak nieco na wyrost? Bo
    > może bym sobie posągi braci Światowidów z tego wyrzeźbił a na więźbę
    > jakieś chudsze deseczki dał? Dach 250m2 typu L krokwie 7 m  + jętki
    > 3,6m, 40 stopni nachylenia, pod dachówkę.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Szymek

    Rzeczywiscie nieslychanie wypasione krokwiska Ci przywiezli. Zapwene beda w
    nich dlutowac gniazda w ktorych spczna krokwie tego "kosza" wiec troche
    tego "miesa" ubedzie. Zadbaj o to coby oparli je zacieciami na platwiach
    lezacych na stolcach stojacych na dobrych podwalinach. Cos mi sie wydaje, ze
    ta wiezba nie moze byc tylko krokwiowo-jetkowa.
    Pzdr.
    Tornad